سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروری شناخت است . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 89 بهمن 29 , ساعت 12:31 صبح

همکار گرامی برادر حاج احمد باقری درگذشت پدر بزرگوارتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نماییم

 ذ


جمعه 89 بهمن 29 , ساعت 12:29 صبح

اردوی راهیان نور در تاریخ 25 بهمن 89 به استعداد 230 نفر بمدت 5 روز انجام شد

 ی


چهارشنبه 89 بهمن 27 , ساعت 7:7 عصر
امام علی(ع): من نام عن نصره ولیه انتبه بوطاه عدوه
 کسیکه به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار میشود

دوشنبه 89 بهمن 11 , ساعت 9:51 عصر

لطفا از سایت کابینت آشپزخانه محمدی بازدید فرمایید kabinet.parsiblog.com


یکشنبه 89 بهمن 3 , ساعت 1:30 صبح

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس      بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

 یادی که در دلها   هرگز نمیمیرد    یاد شهیدان است

 d

 عباس در روز دهم تیر ماه سال 1347 در خانواده ای مذهبی در روستای فرارت شهریار دیده به جهان گشود و دروس ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه اصیل آباد و با نمرات بسیار عالی گذراند و همیشه در مدرسه شاگرد ممتاز بود و پس از دریافت مدرک سیکل، در تابستان دروس آمادگی طلبگی را در مسجد جامع شهریار و زیر نظر حاج آقا ثمری امام جمعه فقید شهریار سپری کرد. عباس در بسیج و انجمن اسلامی و مسجد محل فعالیتهای گسترده ای داشت و نوجوانان زیادی را جذب برنامه های ورزشی و درسی و مذهبی نموده بود. او در شروع سال تحصیلی ضمن ادامه تحصیل در دبیرستان به همراه دوستانش محمد اسماعیل خانی - سهراب نعمتی - عباس حاج عبدالحسینی - شهید حسن یدالهی - شهید رضا معصومی - شهید مهدی تراب اقدامی - شهید احمد هفت خانگی - شهید مجید افشار به حوزه علمیه حاج ابوالفتح تهران راه یافت که جمع بسار صمیمی و با روحیه بسیار شاد و علاقه مند به درس بودند و من هر وقت به حوزه علمیه آنها میرفتم شور و شوق و صمیمیت و همدلی را در آنها میدیدم و گاهی برای نهار یا شام آنجا بودم و از دست پخت آنها می خوردیم . البته برای میهمانان سنگ تمام طلبگی میگذاشتند و میگفتند اگر ما طلبه خوبی نشویم حداقل آشپز خوبی میشویم . در آنجا چند بار دسته جمعی به جبهه رفتند و سپس دروس خود را به اتفاق همان دوستان در شهر مقدس قم ادامه داد . البته او و دوستانش با دستکاری تاریخ تولد در شناسنامه عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل گردیدند  و تقریبا در تمامی عملیاتها حضور داشتند و هر وقت بوی عملیاتی را حس میکردند بلافاصله به هم خبر داده و در هر شرایطی اعزام میشدند عباس پس از چندین بار مجروحیت سخت که شدیدترین آنها اصابت چند تیر به شکم و پاها در عملیات عاشورای سه و اصابت ترکش نارنجک به سرش در عملیات والفجر هشت بود، در دی ماه 1365 با اینکه هنوز جراحت هایش بهبودی نیافته بود از عملیات آگاهی پیدا کرد و به جبهه اعزام شد و حدود 10 روز بعد در تاریخ دوم بهمن ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

  r

 او از مجروحیت های پی در پی که ایشان را برای مدتی خانه نشین میکرد نهایت استفاده را میبرد و مطالعات درسی و غیر درسی خود را بشدت پیگیری میکرد و پیشرفت های قابل ملاحظه ای هم کسب میکرد . او به کارهای الکترونیک علاقه زیادی داشت و وسایل زیادی را هم مونتاژ میکرد و با ترکیب کیتهای مختلف دستگاههای جدیدی می ساخت . مثلا با ساخت یک دستگاه بی سیم fm  و فرستادن آن همراه دوستان به کلاسها ، در حجره نشسته دروس مختلف را در کلاسها گوش میدادند.

 همرزمان شهید عباس افشار: شهید مهدی تراب اقدامی - شهید رضا معصومی -شهید حسن یدالهی - شهید مرتضی زارع

 آزاده مردان چون ز جان پیمان سپردند        ماندند بر پیمان خود تا جان سپردند

 روحش شاد و راهش پر رهرو باد.


یکشنبه 89 بهمن 3 , ساعت 1:27 صبح

حمید رضا در 21 اردیبهشت سال 1349 در خانواده ای مذهبی و از نظر مالی متوسط در تهران متولد شد . از از کودکی بسیار با هوش و زرنگ و مومن بود. در سن 7 سالگی به مدرسه رفت ، تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را بخوبی بپایان رساند بعد از اتمام دوره راهنمایی در حوزه علمیه امیر المومنین واقع در شهر ری ثبت نام نموده و به دلیل علاقه ای که به دروس طلبگی داشت کتابهای جامع المقدمات - سیوطی و مغنی را به نحو خوبی به پایان رسانید و در سال سوم طلبگی درس می خواند.

او جوانی بسیار پاک و بی آلایش بود و ضمن تحصیلات خود همیشه در بسیج فعالیت می نمود.

 در سال 1365 آموزش نظامی را شروع کرد و سه ماه در پادگان قصر فیروزه تهران آموزش دید . و بعد از اتمام دوره آموزشنظامی عازم جبهه های نبرد شد . اولین اعزامش به کردستان منطقه سقز بود که مدت 2 ماه به طول انجامید . اعزام بعدی از طرف حوزه علمیه بود که به منطقه اهواز لشگر 27 حضرت محمد (ص) عازم شد. و بعد از مدتی به مرخصی آمد و بعد از 10 روز بابرادران دیگر به منطقه رفتند .

 پس از گذشت 16 روز حمید رضا در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به لقا الله پیوست . روحش شاد و راهش پر رهرو باد.


شنبه 89 دی 11 , ساعت 12:16 صبح

با سلام کانون فرهنگی قصد دارد در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه عکسی از آثار شما در زمان پیروزی انقلاب اسلامی برگزار نماید لذا شما از هم اکنون میتوانید آثار خود را به کانون تحویل نمایید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ