سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره در پی دانش باشید که طلب آن واجب است . و . . . در سفر، همره و درغربت، همدم است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 90 اردیبهشت 31 , ساعت 10:43 عصر

به مناسبت سالروز فتح قهرمانانه خرمشهر برادران بطور منسجم در مراسم نماز جمعه شهریار شرکت نمودند و سردار نامی قبل از خطبه های نماز جمعه سخرانی فرموده و خاطراتی از روزهای اول جنگ و دلاوریهای رزمندگان و آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس بیان فرمودند. و امام جمعه محترم شهرستان نیز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ایثارگریهای رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس سالروز فتح خرمشر را تبریک گفته و گرامی داشتند.

س


پنج شنبه 90 اردیبهشت 29 , ساعت 11:12 عصر

برنامه کوهنوردی بمناسبت سوم خرداد و فتح قهرمانانه خرمشهر در تاریخ 29 اردیبهشت انجام شد و برادران ورزشکار ارتفاعات تخت رستم را فتح نمودند.

گ


دوشنبه 90 اردیبهشت 26 , ساعت 12:12 صبح

مراسم فتح تاریخ  گرامیداشت فداکاری رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر در تاریخ 25 اردیبهشت سال1390 با سخنرانی سردار جهروتی و با حضور امت حزب الله و خانواده معظم شهدا در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) فاز یک اندیشه برگزار گردید.


س 


 ت


در پایان مراسم هدایایی به خانواده معظم شهدا تقدیم گردید


ل


چهارشنبه 90 اردیبهشت 21 , ساعت 12:37 صبح

قرار بود از 20 اردیبهشت تلفن های شهریار با تهران هم کد شود که ظاهرا در حال اجرا است و شماره های جدید به مرور از سوی مخابرات اعلام میگردد. عدد 3 از اول شماره تلفن حذف شده و عدد 65 جایگزین میگردد.

ب


چهارشنبه 90 اردیبهشت 21 , ساعت 12:34 صبح

السلام علیک یا اباعبدالله

ک


دوشنبه 90 اردیبهشت 19 , ساعت 10:57 عصر

در سال 1389 نام دو شهید گرانقدر مزین در و دیوار و سر برگ نامه ها شد و برادر شهید محسن وزوایی و خواهر شهیده مریم فرهانیان به امت حزب الله معرفی شدند و فرصت و افتخار تجدید میثاق با این شهیدان فراهم آمد.

س

امسال (1390 ) هم این افتخار نصیبمان شد که با فداکاری های برادر شهید مهدی رجب بیگی و خواهر شهیده نسرین افضل آشنا شویم و با ارمانهای والای ایشان تجدید میثاق نماییم.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد. زندگینامه چهار شهید بزرگوار را در www.shahid8.parsiblog.com  بخوانید.


جمعه 90 اردیبهشت 16 , ساعت 11:1 عصر
 در کتاب «یک صد موضوع 500 داستان» نوشته سید على اکبر صداقت که روایات متعددی در حوزه اخلاق و دین منتشر شده، در خصوص سرنوشت حرمله بعد از واقعه کربلا آمده است: « حرملة بن کاهل اسدى کوفى همان است که کودک شیرخوار امام حسین (ع) را (به نام على اصغر) در آغوش امام یا روى دست وى با تیر به شهادت رساند. 

منهال بن عمرو گوید: از کوفه به سفر حج رفتم و خدمت امام سجاد علیه السلام رسیدم. آن جناب از من پرسید از حرملة بن کاهل (قاتل شش ماهه علی اصغر بود) چه خبر داری؟ عرض کردم در کوفه زنده است؛ حضرت دست به نفرین او برداشت و از خدا خواست حرارت آتش و آهن را در دنیا به او بچشاند.

ت

 منهال گوید: چون به کوفه برگشتم، روزی بدیدن مختار رفتم، مختار اسب طلبید و سوار شد، مرا نیز سوار کرد و با هم رفتیم به کناسه کوفه، لحظه ای صبر کرد مثل کسی که منتظر چیزی باشد، که ناگاه دیدم حرملة را گرفته و نزد او آوردند.
 
مختار حمد خدای بجای آورد و امر کرد، دست و پای او را قطع کنند و پس از آن او را در آتش اندازند... من چون چنین دیدم سبحان الله گفتم، مختار گفت: برای چه تسبیح خدای کردی؟ حکایت نفرین امام سجاد(ع) بر حرمله را و استجابت دعای او را نقل کردم.
 
مختار از اسب خویش پیاده شد و دو رکعت نماز طولانی بجای آورد و سجده شکر کرد و سجده را طول داد. با هم برگشتیم، چون نزدیک خانه رسیدیم او را به خانه خود دعوت کردم که غذا میل کند! مختار فرمود: ای منهال تو مرا خبر دادی که امام سجاد(ع) دعا کرد که به دست من نفرین او بر حرملة مستجاب شده، از من خواهش خوردن طعام داری، امروز روز روزه است که به جهت شکر این مطلب باید روزه باشم.

پنج شنبه 90 اردیبهشت 15 , ساعت 8:40 عصر

روز جمعه هیئت کوهنوردی پایگاه ویژه شهدا به کوههای عظیمیه کرج رفته و پس از برگزاری زیارت عاشورا کوهنوردی تا ظهر انجام شد و برادران با روحیه ای مضاعف به سلامت بازگشتند

این برنامه هر ماه یک یا دو بار تکرار میشود

 

 


پنج شنبه 90 اردیبهشت 15 , ساعت 8:33 عصر

نقد فیلم مستند ظهور نزدیک است روز 12 اردیبهشت سال 1390 توسط فرهنگی حوزه و پایگاه ویژه شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهریار انجام شد. در این برنامه سی دی ظهور نزدیک است و همچنین نقد فیلم به نمایش گذاشته شده و تحلیل و بررسی در این خصوص انجام پذیرفت.


پنج شنبه 90 اردیبهشت 15 , ساعت 7:51 عصر

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز شنبه 17 اردیبهشت در مصلی شهریار برگزار میگردد و عزاداران ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی بصورت دسته های عزاداری حرکت خواهند نمود.

السلام علیک یا فاطمه زهرا(س)

همچنین روز یکشنبه 18 اردیبهشت ساعت 7 صبح مراسم عزاداری به همین مناسبت در ناحیه شهریار برگزار خواهد شد


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ