سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 بهمن 22 , ساعت 5:48 عصر

راهپیمایی روز 22 بهمن 89 با حضور بی سابقه امت حزب الله در شهریار برگزار گردید و امسال جمعیت بسیار زیاد و پر شور بود.

4


جمعه 89 بهمن 22 , ساعت 5:46 عصر

همزمان با طنین الله اکبر در ساعت 21 روز 21 بهمن 89 برنامه نور افشانی از بام مصلی نماز جمعه شهریار توسط برادران ناحیه شهریار و حوزه 8 روح الله (ره) انجام شد.

5


جمعه 89 آبان 28 , ساعت 1:48 صبح

سالن ورزشی شهید اسرافیل شیخی با انواع ورزشهای رزمی در خدمت شماست شیفت خواهران 8 صبح تا 12  و شیفت برادران 14 تا 23


جمعه 89 آبان 28 , ساعت 1:47 صبح

کتابخانه کانون علمی فرهنگی شهید خداوردیلو حوزه 8 راه اندازی شد برادران و خواهران عزیز میتوانند کتابهای خود را برای استفاده دیگر عزیزان به کتابخانه هدیه دهند.

ساعت کار کانون 9 صبح تا 14


جمعه 89 آبان 28 , ساعت 1:42 صبح

دوستان عزیز آثار شعری خود را جهت جشنواره شعر دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و ارزشتهای دفاع مقدس تا تاریخ 12/9/1389به کانون علمی فرهنگی شهید خداوردیلو تحویل نمایند


پنج شنبه 89 آبان 27 , ساعت 2:19 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه وادخلی فی عبادی فدخلی جنتی

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد        زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

بار خدایا دوبار لذت شهادت را بر من چشاندی ولی از شهادت محرومم ساختی . درآن لحظه ای که تنها و مجروح در شب تاریک روی زمین افتاده بودم آنچنان آرامشی به من دست داده بود که هیچ گاه اینقدر راضی نبوده ام اصلا دلم نمیخواست به این دنیا برگردم.

خدای را سپاس می گویم که مرا در مسیری قرار داد که سرانجامش به شهادتم انجامید و امت ما را به رهبری امام امت سرافرازی بخشید. عزیزان دوری از شما برای من مشکل است اما اکنون آنچه مرا بدین کار ترغیب نموده ندای هل من ناصرحسین زمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی بوده . آری اکنون برهر کسی که قدرت دارد واجب است سلاح بر کف گیرد و رو به این دانشگاه عشق ، جبهه های نبرد حق علیه باطل کرده و با خصم کافر بستیزد که امروزعزت و شرف و دین و میهن ما در گرو این جنگ است . اکنون که تمام دنیای کفر به ستیز اسلام آمده ، آنان که ادعای دوست داشتن و پیروی از امام حسین(ع) را میکنند باید کاری حسینی کنند و اگر شهید شدند به فیض عظمی نائل شده اند و آنان که می مانند باید کاری زینبی کنند و پیام خون شهیدان را به همه برسانند و چون زینب ، این شیر زن اسلام در مقابل سختی ها و دشواری ها مقاومت کنند و کمبودها را با ایستادگی خویش جبران کنند و با دشمن داخلی و خارجی بستیزند و این را بدانند که دشمن ما تنها صدام و لشگرش نیست ، بلکه آنهایی هم که در همین کشور زندگی می کنند ولی با احتکار و با هزاران کار دیگر موجب دل شکستگی این امت می شوند ، دشمنان خطرناک تر این ملت و کشور می باشند و باید با اینها نیز به مبارزه برخیزیم و سختی ها را بجان بخریم تا این انقلاب شکوهمند هر چه زودتر به یاری خداوند باروز شود و وعده الهی که فرموده است مستضعفین را وارثان زمین قرار خواهیم داد به وقوع بپیوندد. عزیزان پشتوانه بسیج و انجمن اسلامی باشید که این ارگانها هم اکنون صددرصد در خط امام و انقلاب هستند و آنان را که منافقانه میخواهند به اسلام خیانت کنند بشناسید و زیر پاهای مستحکم خود نابود کنید که ان کید الشیطان کان ضعیفا و نیز قدر خود را بدانید و تنها دو روز دنیا شما را به خود مشغول ندارد که شما را خداوند برای خود آفریده است و به قول حضرت علی (ع) برای دنیا آنچنان کار کنید که گویی برای همیشه زنده هستید و برای آخرت آنچنان کار کنید که گویی فردا خواهید مرد. به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی 

از همه برایم حلالیت بطلبید و در مورد تمام کارهایم خودتان تصمیم بگیرید و یادتان باشد خودتان را به خرج نیندازید شبهای جمعه برایم فاتحه ای بخوانید واگر جنازه ای باقی بود هرکجا صلاح میدانید دفن کنید.

 عباس افشار بعد از ظهر 29/10/65 خرمشهر

 ( تاریخ شهادت 2/11/65 شلمچه)

a



لیست کل یادداشت های این وبلاگ