سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخ می دهد، بی گمان دیوانه است [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 89 آذر 7 , ساعت 2:15 صبح

دوستان عزیز هر فردی داوطلب است آثار یک شهید شامل زندگی نامه - وصیت نامه (تایپ شده) و چند عکس از شهید را جمع آوری نموده و تحویل کانون علمی فرهنگی شهید خداوردیلو حوزه 8 روح الله (ره) شهریار نماید. ارتباط پیام کوتاه با ما 09377521167-10003527754113


جمعه 89 آذر 5 , ساعت 1:20 عصر
باسلام مراسم شبی با شهدا مسجد علی بن موسی الرضا (ع) شهریار گرامی داشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس
سخنران : حجت الاسلام ادیب یزدی مداح : حاج مهدی شعبانی با حضور شاعر ولایت مدار صابر خراسانی
زمان : یکشنبه 7/9/89 بعد از نماز مغرب و عشا
یادواره شهدای فاز یک اندیشه یکشنبه 7/9/89 ساعت 14 مسجد حضرت فاطمه زهرا (س)
هردو مراسم باشکوهخاصی در موعد مقرر انجام پذیرفت

پنج شنبه 89 آذر 4 , ساعت 6:44 عصر

با سلام نمایشگاه عکس فعالیتهای تابستانی پایگاهها در کانون فرهنگی شهید خداوردیلو حوزه 8 همه روزه از ساعت 9 تا 14 برقرار می باشد لطفا بازدید فرمایید.


سه شنبه 89 آذر 2 , ساعت 12:47 عصر

با سلام لطفا مشخصات کلی شهدا شامل نام ونام خانوادگی و تاریخ دقیق تولد و شهادت نام عملیات شهدا را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید

بسیجی شهید عباس افشار تاریخ تولد 10/4/1347  تاریخ شهادت 2/10/1365  شلمچه کربلای پنج
بسیجی شهید حمید رضا نفیسی تولد 21/2/1349  تاریخ شهادت 10/12/1365 شلمچه کربلای پنج
 

دوشنبه 89 آذر 1 , ساعت 10:42 عصر
سال دهم هجرت که مسلمانان همراه پیامبر اکرم(ص) مراسم حج را به پایان رساندند وآن سال، بعدا «حجة الوداع‏» نام گرفت، پیامبر اکرم(ص) عازم مدینه گردید.فرمان حرکت صادر شد. هنگامى که کاروان به سرزمین «رابغ‏» در سه میلى جحفه که میقات حجاج است، رسید امین وحى در مکانى به نام «غدیرخم‏» فرود آمد. آیه:«یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته والله یعصمک من الناس‏».نازل شد که اى پیامبر، آنچه از طرف خدا فرستاده شده، به مردم ابلاغ کن. اگر این کار را نکنى، رسالت‏خود را تکمیل نکرده‏اى و خداوند تو را از گزند مردم حفظ خواهد کرد. سوره مائده، آیه دستور توقف در آن مکان صادر شد.همه مردم ایستادند. وقت ظهر هوا، بشدت گرم بود. پیامبر اکرم(ص) نماز ظهر را با جماعت‏خواند سپس در حالى که مردم دور او را گرفته بودند، بر روى نقطه بلندى که از جهاز شتران برپا شد، قرار گرفت و باصداى رسا خطبه خواند و سپس فرمود:
«مردم نزدیک است من دعوت حق را لبیک گویم و از میان شما بروم من مسؤولم و شما هم مسؤولید».
سپس مطالبى گرانبها بیان کرد و فرمود:
«من دو چیز نفیس در میان شما به امانت گذاردم، یکى کتاب خدا و دیگرى عترت و اهل بیت من، این دو هرگز از هم جدا نشوند. مردم بر قرآن و عترت من پیشى نگیرید و در عمل
به آنها کوتاهى نورزید که هلاک مى‏شوید».
در این هنگام دست على(ع) را گرفت و او را بلند کرد و به همه مردم معرفى نمود، سپس فرمود:«سزاوارتر بر مؤمنان از خود آنان کیست؟ همگى گفتند: خدا و پیامبر او داناترند».
 پیامبر اکرم(ص) فرمود:«خدا، مولاى من و من، مولاى مؤمنانم و من بر آنها از خودشان اولى و سزاوارترم‏».
 بعد فرمود: « من کنت مولاه فهذا على مولاه‏اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و... » «اى مردم هرکس من مولاى اویم، على مولاى اوست، خداوندا کسانى را که على را دوست دارند، دوست بدار و کسانى که او را دشمن دارند، دشمن دار و...» سپس فرشته وحى نازل شد و آیه «الیوم اکملت لکم دینکم...» را نازل فرمود و آن روز در تاریخ اسلام جاودانه و حماسه‏ساز شد. آرى غدیر، روز حماسه جاوید، روز ولایت، روز امامت،روز وصایت، روز اخوت، روز رشادت و شجاعت و شهامت و حفاظت و رضایت و صراحت‏شناخته شد. روز نعمت، روز شکرگزارى، روز پیام رسانى، روز تبریک و تهنیت، روز سرور و شادى و هدیهفرستادن،روز عهد و پیمان و تجدید میثاق، روز تکمیل دین و بیان حق، روز راندن شیطان، روز معرفى راه و رهبر، روز آزمون، روز یاس دشمن و امیدوارى دوست و خلاصه روز اسلام و قرآن و عترت، روزى که پیروان واقعى مکتب حیات‏بخش اسلام آن را گرامى مى‏دارند و به همدیگر تبریک مى‏گویند.

دوشنبه 89 آذر 1 , ساعت 10:36 عصر

با سلام -  ارتباط پیام کوتاه با کانون فرهنگی شهید خداوردیلو

 10003527754113    و       09377521167


دوشنبه 89 آذر 1 , ساعت 10:28 عصر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یادواره شهدای گرانقدر فاز یک اندیشه در تاریخ 7/9/89 ساعت 14 در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در خیابان 14 غربی با حضور امت حزب الله و قدر شناس برگزار خواهد شد.

پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس اندیشه


دوشنبه 89 آذر 1 , ساعت 1:14 صبح

با سلام برای شرکت در نمایشگاه عکس فعالیتهای تابستانی یک بنر به ابعاد یک متر در دو متر حاوی 8 تا 12عکس را به همراه عکسهای دیگر تحویل کانون علمی فرهنگی شهید خداوردیلو نمایید.


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ